vrijdag 9 december 2011

Instructeur Ronald op Stage in Hawai






Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben is Ronald een tijd afwezig, dit komt omdat hij voor zijn opleiding 'sport / lesure en lifestyle' nu stage moet lopen. Hij loopt namelijk momenteel stage in Hawaï (Ja, je leest het goed...Hawaiiii!!!) hieronder een kort verhaal door Ronald wat hij allemaal doet en waarom:


Hallo iedereen,


Zoals jullie allemaal weten ben ik al een tijdje weg ik zit in Hawai'i op het eiland Oahu en ik leef in de stad Kaneohe dat is aan de andere kant van de bergen van Honolulu ze noemen dat de Windward side omdat het aan die kant veel wind is.


Ik heb hier al veel mensen leren kennen en woon bij een jong gezin thuis die vinden het erg leuk dat ik er ben. Iedereen helpt mij en vinden het heel erg leuk dat ik van zo ver weg kom. Ik leer hier heel veel over trainingen, oefeningen etc. Daarnaast train ik zelf 3 keer per week met een competitor van Crossfit wedstrijden en is erg bekend op Hawai'i.


Hij heeft me al veel sterker gemaakt dan dat ik was en voor mij is dit gewoon een hele mooie tijd.


Het zal voor mij wel moeilijk worden om naar Nederland te komen omdat de mentaliteit anders is en de levensstijl.


Wanneer ik terug ben in Februari kom ik zeker weer een keer met Youri mee zodat ik iedereen kan zien.


Motto van Crossfit Oahu: Work hard, suck less, live better


Aloha from Hawai'i


Groetjes Ronald



PS Bovenaan een impressie filmpje van Ronald (let niet op zijn baard ;-))



Geen opmerkingen: